2310 558165 info@noimatherapy.gr
NTS_3132

H ομάδα του θεραπευτηρίου στελεχώνεται από πτυχιούχους ανωτέρων και ανωτάτων σχολών, με ανάλογες μεταπτυχιακές σπουδές και εξειδικεύσεις στο χώρο της λογοθεραπείας, της εργοθεραπείας, της ψυχολογίας και της ειδικής αγωγής. Επίσης, όλα τα μέλη της ομάδας διαθέτουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στον τομέα τους. Είναι μέλη  αναγνωρισμένων ελληνικών και διεθνών επιστημονικών συλλόγων, με γνώμονα τη διαρκή ενημέρωση και εξειδίκευση στο χώρο της ειδικής αγωγής. Η συνεργασία των μελών της διεπιστημονικής ομάδας διασφαλίζεται μέσα από συχνές επιστημονικές συναντήσεις  και σε συνδυασμό με τη χρήση επιστημονικά τεκμηριωμένων μεθόδων και αξιόπιστων εργαλείων αξιολόγησης, διασφαλίζουν την έγκυρη και έγκαιρη εκτίμηση του επιπέδου λειτουργικότητας και των δυσκολιών του παιδιού/εφήβου και κατοχυρώνουν την επιλογή της καλύτερα τεκμηριωμένης θεραπευτικής προσέγγισης.

Συνεργασίες

H ομάδα του θεραπευτηρίου στελεχώνεται από πτυχιούχους ανωτέρων και ανωτάτων σχολών, με ανάλογες μεταπτυχιακές σπουδές και εξειδικεύσεις στο χώρο της λογοθεραπείας, της εργοθεραπείας, της ψυχολογίας και της ειδικής αγωγής. Επίσης, όλα τα μέλη της ομάδας διαθέτουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στον τομέα τους. Είναι μέλη  αναγνωρισμένων ελληνικών και διεθνών επιστημονικών συλλόγων, με γνώμονα τη διαρκή ενημέρωση και εξειδίκευση στο χώρο της ειδικής αγωγής. Η συνεργασία των μελών της διεπιστημονικής ομάδας διασφαλίζεται μέσα από συχνές επιστημονικές συναντήσεις  και σε συνδυασμό με τη χρήση επιστημονικά τεκμηριωμένων μεθόδων και αξιόπιστων εργαλείων αξιολόγησης, διασφαλίζουν την έγκυρη και έγκαιρη εκτίμηση του επιπέδου λειτουργικότητας και των δυσκολιών του παιδιού/εφήβου και κατοχυρώνουν την επιλογή της καλύτερα τεκμηριωμένης θεραπευτικής προσέγγισης. 

Ενδεικτικά, η θεραπευτική ομάδα του παιδιατρικού θεραπευτηρίου  «ΝΟΗΜΑ» παρέχει τις υπηρεσίες της σε άτομα που εμφανίζουν

  • διαταραχές λόγου και ομιλίας
  • διαταραχές σίτισης/μάσησης/κατάποσης
  • αναπτυξιακές διαταραχές
  • διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα
  • δυσπραξία και δυσκολίες κινητικού συντονισμού
  • μαθησιακές διαταραχές
  • ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες
  • διαταραχές συμπεριφοράς
NTS_3111

Η γραμματεία αποτελεί  τον ακρογωνιαίο λίθο του θεραπευτηρίου. Φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία του θεραπευτηρίου, προσπαθώντας να ρυθμίσει το ιδανικό πρόγραμμα για τον καθένα. Είναι πρόθυμη να σας ενημερώσει για τις παροχές και δράσεις του θεραπευτηρίου, αλλά και να σας  εξυπηρετήσει σε πρακτικά ζητήματα που αφορούν  το ασφαλιστικά σας ταμείο, αλλά και το παραπεμπτικό σας.

Το παιδιατρικό θεραπευτήριο «Νόημα» λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00π.μ έως τις 8:30μ.μ.

Η Ομάδα μας

Σδούκου-Ειρήνη-Υπευθυνη-Θεραπευτηρίου

Σδούκου Ειρήνη

Υπεύθυνη Θεραπευτηρίου - Λογοθεραπεύτρια NTD Bobath tutor

Αποφοιτησε από το τμήμα λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ ΠΑΤΡΩΝ το 2002. Το 2005 πιστοποιήθηκε ως θεραπεύτρια bobath, ενώ το 2012 έγινε instructor της μεθόδου. Είναι assistant στην ελαστική θεραπευτική περίδεση ETT μέθοδος Esther De Ru .Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμινάρια αναφορικά με νευρολογικές διαταραχές, διαταραχές σίτισης σε βρέφη και παιδιά, εναλλακτική επικοινωνία, τραυλισμό, αναπτυξιακές διαταραχές. Επίσης έχει εξειδικευτεί στην αισθητηριακή ολοκλήρωση, την ηλεκτροδιέγερση(NMES), τη νευρομυικής περίδεση, το EFSA(Early feeding skills assessment )και το SOFFI(Supporting oral feeding in Fragile infants). Το 2016 ολοκλήρωσε επιτυχώς την εξειδίκευση για νεογνά υψηλού κινδύνου στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης. Έχει υπάρξει εισηγήτρια σε σεμινάρια σχετικά με διαταραχές σίτισης αναπνοής ομιλίας σε Ελλάδα και εξωτερικό. Εχει 16 χρόνια κλινική εμπειρία. Από το 2007 είναι ιδιοκτήτρια του παιδιατρικού θεραπευτηρίου «νόημα» όπου παράλληλα με το κλινικό κομμάτι έχει διοργανώσει διάφορα σεμινάρια της ειδικής αγωγής και έχει φιλοξενήσει μέρος του σεμιναρίου basic bobath. Είναι μέλος του EBTA (European Brief Therapy Association)και του ΣΕΛΛΕ( Σύλλογος Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδας). Είναι παντρεμένη και έχει τρία παιδιά.

Πατρούμπα-Ειρήνη-Λογοθεραπεύτρια

Πατρούμπα Ειρήνη

Λογοθεραπεύτρια

Η Πατρούμπα Ειρήνη είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας από το ΑΤΕΙ Ηπείρου και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Εργάζεται στο Παιδιατρικό Θεραπευτήριο Νόημα από το 2018. Θεωρεί την ολιστική παρέμβαση και τη διεπιστημονική θεώρηση του παιδιού προτεραιότητα, για την επίτευξη των θεραπευτικών στόχων και την καλύτερη θεραπευτική πορεία. Η συνεχής εκπαίδευση και η άρτια γνώση της ειδικότητας της λογοθεραπείας είναι πρωτεύον στόχος της γι’αυτό και φροντίζει για τη συνεχή επιμόρφωση και παρακολούθηση σεμιναρίων. Με επιμορφώσεις στην εντατική αλληλεπίδραση, την χρήση ΜΑΚΑΤΟΝ, τα SIMATA, χρήση του συστήματος PODD, την νευροαποκατάσταση και την ειδική γλωσσική διαταραχή αναλαμβάνει μία πλούσια γκάμα περιστατικών.

Λαζαρίδου-Αναστασία-Εργοθεραπευτρια

Λαζαρίδου Αναστασία

Εργοθεραπεύτρια

Η Λαζαρίδου Αναστασία είναι πτυχιούχος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΤΕΙ Αθηνών και κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος του Εργοθεραπευτή. Από το 2012-15 εργαζόταν ως συνεργάτης σε ιδιωτικά θεραπευτήρια στην Αθήνα. Από το 2015 εργάζεται στο παιδιατρικό θεραπευτήριο “Νόημα”. Έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, στην  bobath, στη προσέγγιση  SOS, στο M.O.R.E,  μέθοδο δομημένης εκπαίδευσης «TEACCH» ,  στα διαγνωστικά τεστ για άτομα με διαταραχή φάσματος αυτισμού(ADOS, ADI-R) και πρώιμη ανίχνευση διαταραχών αυτιστικού φάσματος σε παιδιά μικρής ηλικίας με την δοκιμασία «ΠΑΙΣ» , της οποίας φέρει πιστοποιηση.  Εχει  παρακολουθήσει πληθωρα  αλλων σεμινάριων που απτονται των ενδιαφεροντων της ειδικότητάς της οπως δυσγραφια, δυσπραξια, δυσκολιων οφθαλμοκινισης. Το τελευταίο χρόνο ως υπεύθυνη του θεραπευτηριου στον τομεα της εργοθεραπείας παρέχει εποπτικη καθοδήγηση στους συναδέλφους αναφορικα με την οργάνωση  και παρεμβαση του θεραπευτικού προγράμματος τοσο εντός του πλαισίου,  όσο και σε αλλους συναδέλφους. Αναλαμβάνει παιδιά με δυσλειτουργίες αισθητηριακής επεξεργασίας (Αυτισμός, ΔΕΠΥ, δυσπραξία κ.α), παιδιά με νευρολογικές διαταραχές και σύνδρομα.

Λαζαρίδου-Όλγα-Βοηθός-Εργοθεραπευτή

Λαζαρίδου Όλγα

Βοηθός Εργοθεραπευτή

Η Λαζαρίδου Όλγα είναι πιστοποιημένη Βοηθός Εργοθεραπείας. Αποφοίτησε από το  Ινστιτούτο Επαγγελματική Κατάρτισης Θέρμης. Εργάζεται στο παιδιατρικό θεραπευτήριο “Νόημα” από το 2018.  Από τότε έως σήμερα κάνει εποπτείες με  εργοθεραπευτή και παρακολουθεί ποικίλα σεμινάρια που έχουν σχέση με την αισθητηριακή επεξεργασία, τον αυτισμό, διαταραχές ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, δυσγραφία, οπτομετρία κ.ά. Αναλαμβάνει παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος, ΔΕΠΥ, σύνδρομα, νοητική στέρηση, μαθησιακές δυσκολίες, ψυχοκινητική καθυστέρηση, δυσπροσαρμοστική  συμπεριφορά.

Τζιτζή-Στέλλα-Λογοθεραπεύτρια

Τζιτζή Στέλλα

Λογοθεραπεύτρια

Η Στέλλα Τζιτζή είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ηπείρου (Ιωάννινα) και κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του Λογοθεραπευτή. Είναι μητέρα ενός παιδιού και εργάζεται στο θεραπευτήριο ΝΟΗΜΑ από το 2014. Έχει συμμετάσχει σε  σεμινάρια που αφορούν  αναπτυξιακές διαταραχές, αυτισμό, τραυλισμό και νεύροαποκατάσταση. Έχει εκπαιδευτεί στην Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία στο λογισμικό GRID. Στην  Αισθητηριακή Ολοκλήρωση  την μέθοδο TEACCH , SIMATA και ελαστική  θεραπευτική  περίδεση.  Τέλος, πιστεύει βαθιά πως… «η επαφή με τα παιδιά διατηρεί την παιδικότητα μέσα μας κάνοντάς μας καλυτέρους θεραπευτές!»

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Κουνελάκης Μάνος

Λογοθεραπευτής

Ο Μάνος Κουνελάκης είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας Ιωαννίνων από το 2017. Συνεργάζεται με το παιδιατρικό θεραπευτήριο ΝΟΗΜΑ από το 2020, έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με το Σύλλογο ΑΜΕΑ Σητείας, με το Σύλλογο Συνδρόμου Down Θεσσαλονίκης και εργάστηκε ιδιωτικά. Από τότε έως σήμερα συνεχίζει την εκπαίδευσή του σε θεραπευτικές μεθόδους αναπτυξιακών, γλωσσικών και επικοινωνιακών διαταραχών, όπως η μέθοδος ΜΑΚΑΤΟΝ και SIMATA, καθώς η συνεχής επιμόρφωση είναι ένας από τους κύριους στόχους του. Πιστεύει ότι η ολιστική προσέγγιση και η διεπιστημονική θεώρηση είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για την πολύπλευρη ανάπτυξη όλων των δεξιοτήτων των παιδιών. Μέσω του παιχνιδιού στοχεύει στην ανάπτυξη γλωσσικών, επικοινωνιακών και γνωστικών δεξιοτήτων, καθώς και στη δημιουργία μιας σταθερής θεραπευτικής σχέσης μεταξύ Θεραπευτή-Παιδιού. Τέλος, η επίτευξη των θεραπευτικών στόχων βασίζεται στην αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία Θεραπευτή-Γονέα-Παιδιού.

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Μπρατάνη Ιωάννα

Ειδική Παιδαγωγός

Είμαι πτυχιούχος του τμήματος εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής με κατεύθυνση στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από το 2016. Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων υπήρξα εθελόντρια σε σωματεία ατόμων με αναπηρία και πραγματοποιούσα ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ, αυτισμό, ενώ τους θερινούς μήνες συνόδευα άτομα με αναπηρία σε κατασκηνώσεις.  Για τρία χρόνια συμμετείχα στην θεατρική ομάδα ατόμων με αναπηρία και μη του θεατρικού εργαστηρίου «Τεχνουργείο». Από την ολοκήρωση των σπουδών μου έως σήμερα εργάζομαι σε σχολεία γενικής αγωγής παρέχοντας παράλληλη στήριξη σε μαθητές με αναπηρία και εκπαιδευτικές ανάγκες. Σήμερα παρακολουθώ το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διδακτική των μαθηματικών», για ηλικίες 5-12 ετών, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Μανίκας Αλέξανδρος

Λογοθεραπευτής

Ο Αλέξανδρος Μανίκας είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Εργάζεται στο παιδιατρικό θεραπευτήριο ΝΟΗΜΑ από το 2020. Από το πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Γ. Παπανικολάου στην Θεσσαλονίκη έμαθε πόσο σημαντική είναι η συνεργασία όλων των ειδικοτήτων για την καλύτερη εξέλιξη του παιδιού αλλά και της ίδιας της οικογένειας. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις όπως την Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία (SIMATA), την Ελαστική Νευρομυϊκή Περίδεση (Elastic Therapeutic Taping), το ΜΑΚΑΤΟΝ, την Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction), το Autism Attention και την Στοματοπροσωπική Μυολειτουργική Θεραπεία. Το τελευταίο διάστημα, του έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον η επιλεκτική σίτιση των παιδιών (Picky Eating) και έχει εξειδικευτεί σε μεθόδους όπως το SOS Approach to Feeding και το Get Permission Approach καθώς πιστεύει ότι η σίτιση είναι μία από τις πιο σημαντικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ του παιδιού και του γονέα. 

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Τοπαλίδης Εμμανουήλ

Λογοθεραπευτής

Απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας στα Ιωάννινα από το 2016 και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος από το 2017. 

Θεωρώ σημαντική την κατανόηση και την πιστη στη συνεργασία με τα παιδια και τους κηδεμόνες τους εχοντας παντα ως γνωμονα την επιστημονική γνώση και τη συνεχή κατάρτιση. Εχω παρακολουθήσει εκπαιδεύσεις για τον τραυλισμο όπως είναι το «Mini kids», για την επιλεκτική σίτιση της μεθόδου «SOS approach to feeding» και ποικίλες ακόμα που αφορουν στη λεκτική δυσπραξια, στην αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή καθώς και στην αισθητηριακή επεξεργασία. 

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Κουτρούλης Θεμιστοκλής

Εργοθεραπευτής

Αποφοίτησε από το τμήμα Εργοθεραπείας του Α ΤΕΙ Αθήνας, το χρονικό διάστημα έτος 2014.Εχει εργαστεί σαν Εργοθεραπευτής από το 2014 έως και σήμερα σε θεραπευτήρια της Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων που αφορούν τον αυτισμό και το ρόλο της εργοθεραπειας, τις διαταραχές ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα, την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων στον αυτισμό, εκπαίδευση σε κύκλο εποπτειών στα θέματα όρασης και οφθαλμοκίνησης. Είναι επίσης πιστοποιημένος  sensory integration trainer από την Ελληνική Εταιρία Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης σε συνεργασία με το University of Southern California and Psychological Services.

Έχει παρακολουθήσει 3ήμερο σεμινάριο με θέμα την ελαστική περίδεση με την ESTHER DE RU. Επίσης παρακολουθεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα νευροεξελικτικής  αγωγής Bobath basic course NDT το οποίο ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2023. 

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Αθανασούλια Γεωργία

Ψυχολόγος

H Αθανασούλια Γεωργία είναι ψυχολόγος, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Σχολικής Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Απόφοιτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2015. Η εργασιακή της εμπειρία με παιδιά ξεκίνησε από το 2014 με την πρακτική της σε δομή ειδικής αγωγής, όπου εκπαιδεύτηκε στο μοντέλο παρέμβασης Applied Behavioural Analysis για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, μεταξύ αυτών πρόγραμμα σχετικό με τις κατάλληλες ενταξιακές πρακτικές στην τυπική εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ. Έχει εργαστεί στη δημόσια εκπαίδευση ως ψυχολόγος σε ειδικά και γενικά σχολεία και σε ιδιωτικές δομές υποστήριξης παιδιών με αναπτυξιακές, μαθησιακές και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες και των οικογενειών τους.

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Χρύσα Τζίμου

Λογοθεραπεύτρια

Η Χρύσα Τζίμου είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Είναι συνεργάτης του παιδιατρικού θεραπευτηρίου ‘Νόημα’ από το 2021. Κατά την πρακτική της άσκηση στο κέντρο αποκατάστασης ‘Ευεξία’ ήρθε σε επαφή και με παιδιατρικό αλλά και με ενήλικο πληθυσμό με αποτέλεσμα να γνωρίσει σφαιρικά την επιστήμη της λογοθεραπείας. Τα τελευταία χρόνια έχει παρακολουθήσει γκάμα σεμιναρίων και επιμορφώσεων, που αφορούν την εκπαίδευσή της σε θεραπευτικές μεθόδους αναπτυξιακών, γλωσσικών και επικοινωνιακών διαταραχών. Συγκεκριμένα, έχει εξειδικευτεί σε μεθόδους όπως το ΜΑΚΑΤΟΝ, το Autism Attention, η Εντατική Αλληλεπίδραση, η Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία (SIMATA), η Μυολειτουργική Θεραπεία και η Ελαστική Νευρομυϊκή Περίδεση (Elastic Therapeutic Therapy). Τέλος, πιστεύει ότι η επιτυχής εξέλιξη κατακτάται μέσω της συνεχής επιμόρφωσης αλλά και της αγάπης για το επάγγελμα.

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Τριανταφυλλοπούλου Φέλη

Λογοθεραπεύτρια

Η Τριανταφυλλοπούλου Φέλη είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Πραγματοποίησε 6μηνη πρακτική άσκηση σε κέντρο λογοθεραπείας της Λάρισας. Παράλληλα με την εργασία παρακολούθησε ποικίλα σεμινάρια σχετικά με τον αυτισμό, τη Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα, τις αναπτυξιακές διαταραχές και αρκετά άλλα προκειμένου να εμπλουτίσει τις γνώσεις της. Ακόμη έχει επιμορφώσεις στο Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων PECS, στο Greenspan Floortime Approach και στα SIMATA. Από το 2020 εργάζεται και ως σύνοδος παράλληλης στήριξης. 

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Ζύφι Ναταλία

Εργοθεραπεύτρια

Απόφοιτος του τμήματος βοηθών εργοθεραπείας και βοηθών βρεφοκομείας του ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκης το 2016. Έκτοτε εργάζεται σε παιδιατρικά θεραπευτήρια ως βοηθός εργοθεραπείας. Παράλληλα σπουδάζει στο τμήμα εργοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου. Από τις αρχές του 2021 ξεκίνησε τη πορεία της στο θεραπευτήριο ΝΌΗΜΑ. Στο παρελθόν έχει υπάρξει βοηθός βρεφοκομίας σε παιδικό σταθμό, ομαδάρχισσα και κοινοτάρχισσα καθώς και συνοδός ΑΜΕΑ σε παιδικές κατασκηνώσεις. 

Παπαδημητριου-Αντωνία-Λογοθεραπεύτρια

Ελευθερία Ζωγραφίδου

Εργοθεραπεύτρια

Η Ελευθερία Ζωγραφίδου είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και κατέχει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Εργοθεραπευτή. Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με τον αυτισμό, την δυσπραξία, και άλλα. Πιστεύει στη συνεχή επιμόρφωση συνεχίζοντας την εκπαίδευση της, με αφοσίωση στο κάθε περιστατικό, και θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για το κάθε παιδί συνεχίζει την πορεία της στο παιδιατρικό θεραπευτήριο Νόημα.

Άρθρα

Ποιο είναι οι Μέθοδοι Επιλεκτικής Σίτισης

Ποιο είναι οι Μέθοδοι Επιλεκτικής Σίτισης

Ας μάθουμε μαζί για τις 3 μεθόδους θεραπείας της επιλεκτικής σίτισης!  SOS Approach: Πρόκειται για μια προσέγγιση που αποσκοπεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση των παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη σίτιση. Σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν μία...

Διαβάστε Περισσότερα
Τι είναι η απτική αμυντικότητα : Πως αφορά το παιδί μου.

Τι είναι η απτική αμυντικότητα : Πως αφορά το παιδί μου.

Τι είναι το απτικό σύστημα; Το απτικό σύστημα στο ανθρώπινο σώμα μπορεί και λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την αίσθηση της αφής. Υπάρχουν υποδοχείς του απτικού συστήματος που βρίσκονται στο δέρμα του σώματός μας και με το κατάλληλο ερέθισμα ( ήπιο άγγιγμα, πίεσης,...

Διαβάστε Περισσότερα
Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ   Ο “Α” είναι ένα παιδί, που δεν μιλά. Ορισμένες φορές μπορεί να δείξει αυτό, που θέλει. Τις περισσότερες φορές, θα αρπάξει το αντικείμενο, που θέλει να έχει στα χέρια του, ή θα κλαίει απαρηγόρητος, επειδή χρειάζεται κάτι....

Διαβάστε Περισσότερα